Ingrid in Flagstaff!

Het einde nadert

Dit is mijn laatste verhaal op deze website. De afgelopen weken heb ik nog vaak foto's gepost, ook vooral zodat mijn familie kan zien wat ik allemaal beleef enz. Ik wil iedereen bedanken voor alle reacties, het was altijd erg leuk om te lezen! Deze vier maanden zijn zo snel omgegaan, maar ik heb het er vaak over gehad met Rob, Susan en Marjan dat onze eerste dagen in Flagstaff als een eeuwigheid terug lijken. Ik ben zo enorm blij dat ik dit allemaal heb mogen doen! En gelukkig kijk ik er ook wel naar uit om weer terug te gaan naar Nederland. In Flagstaff heb ik heel veel nieuwe vrienden gemaakt maar er zijn natuurlijk ook mensen in Nederland die ik mis.

Op dit moment zijn Rob en ik in San Francisco. Marjan en Susan zijn gister al terug gegaan naar Nederland wat erg apart is. Wij hebben nog 6 dagen in de VS, iets wat ik me totaal niet realiseer! Over een paar dagen is het kerst en ik ben benieuwd hoe dat hier is. San Francisco is erg mooi en heel anders dan Los Angeles! Het is veel compacter en de sfeer is vriendelijker denk ik. Mijn cijfers zijn inmiddels ook binnen, ik heb twee A's en twee B's gehaald. Ik had eigenlijk verwacht dat ik drie A's had, maar ik moest nog vier cijfers terug krijgen van dat vak, en ik heb nooit gezien hoe ik die essay's had gemaakt, en ik kan de lerares niet bereiken. Helaas doen ze hier niet aan A- want dat wordt meteen een B, zoals nu bij mij is gebeurt! Nou ja ik moet ook niet zeuren want het is allemaal prima gegaan!

Rob en ik blijven nog tot zaterdag in San Francisco. Dan rijden we terug naar San Diego waar we nog een nachtje blijven. De 28e (maandag) vliegen we vanuit SD naar Phoenix. Om drie uur lokale tijd komen we aan, en om negen uur 's avonds vliegen we naar Nederland, waar we dan dinsdag aankomen. Heeeeel vreemd allemaal!

Nogmaals bedankt iedereen, enne tot snel :D

Liefs!!

Reacties

Reacties

Mem

Wat gaat de tijd snel, en gelukkig met skype e.d. konden we je goed volgen. Dat is heel fijn. Ook omdat we bijna per dag wisten wat jullie allemaal gedaan hebben. Mooi voor je/jullie dat jullie dit inderdaad hebben mogen mee maken. Nog heel veel plezier in San Francisco. En we vinden het fijn dat je weer bijna terug komt. Liefs

Heit

Hey Ingrid, ja de tijd gaat nu voor jou inderdaad snel voorbij. Home sweet home is nu dichtbij maar toch wel apart dat jullie niet met de kerst thuis zijn.
Geniet van de laatste paar dagen in SF en ik wens jullie alvast een goede terugreis naar Nederland toe volgende week.

Liefs heit

Susan

Hee, ik ben weer veilig in Zwolle! Het is wel apart en ook fijn om weer thuis te zijn. Geniet van San Francisco, het is er superleuk vond ik! Een goede reis en ik zie je in januari snel weer!

Tut! ;-)

Anna

hoi hoi samen,

Ik heb genoten van je foto`s van je verhalen!!

Hoop dat jullie nog lekker gaan genieten van de laatste dagen dat jullie daar nog zijn.

Liefs
Anna
Leo Kim en Steph
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!