Ingrid in Flagstaff!

Afscheid nemen bestaat wel..

Vandaag ben ik vertrokken uit Flagstaff. Het was echt niet leuk. Ik had nog heel graag langer willen blijven. Ik heb hier veel vrienden gemaakt, en ook veel van hen zal ik waarschijnlijk nooit meer zien. Ik heb heus wel zin om naar Nederland te gaan, maar ik moet heel eerlijk bekennen dat dit nu mijn thuis is geworden. Op dit moment zit ik nu in San Diego, maar daar later meer over.

Ik heb deze week al mijn finals gemaakt, en ze zijn erg goed gegaan. Gisteravond hadden we nog pizza's besteld met een hele groep mensen. En met het afscheid nemen kon ik het maar amper droog houden. Susan is gister al uitgecheckt, en we moesten de kamer weer in de oorspronkelijke vorm terug zetten. Ik voelde me niet meer thuis in mijn eigen kamer, alle spullen waren 's middags al ingepakt dus..

Die avond ben ik dan ook maar naar Rob zijn kamer gegaan. Ik moest afscheid nemen van mijn twee vriendinnetjes uit Chili, en ook van Max, een jongen uit Phoenix die ik nog maar twee maand ken, maar die al snel onze vriend is geworden. We kwamen er nog achter dat Rob en ik in hetzelfde hostel als Andrea, Makko en Marjan zitten in LA. We hebben allemaal apart van elkaar geboekt, behalve Andrea en Makko dan. Op dinsdagavond zijn we er allemaal, wij komen dan aan, en de rest gaat woensdag weg. Dus wat we gaan doen is dinsdagavond nog een gezellige avond samen organiseren in ons hostel in LA. Susan en Peter komen dan ook, net zoals Kate & Katie, twee vriendinnen uit Groningen. Zij zijn dan ook in LA. Zo hebben we een deel van het afscheid toch weer weten uit te stellen...

Vanochtend was ik al vroeg op, rond half 10 zijn we richting Phoenix vertrokken. Rob en ik moesten eerst nog afscheid van David nemen, en dat was heel erg lastig. David heeft heel veel voor ons gedaan, en ons veel laten zien. Ik zal hem echt missen. Wij hopen dat hij snel een keer naar Nederland komt, en hij hoopt dat zij snel nog weer terug naar Phoenix of Flagstaff komen.. Ik weet het niet, ik kan niet zomaar even naar de VS. In ieder geval heeft hij beloofd een facebook account aan te maken...

Toen we richting Phoenix reden was ik nog niet bezig met de roadtrip, het wilde gewoon niet echt lukken. Op het vliegveld was het druk en wij waren laat. De vlucht duurde nog geen uur gelukkig. Eenmaal in San Diego zagen we dat het regende! Helaas.. Nog een andere tegenvaller was dat mijn band van de koffer was afgegleden, en iemand had mijn koffer zelf op slot gedaan. Ik kon hem niet meer open krijgen! Ik heb er zelf namelijk nooit een code opgezet: je mag de koffer niet op slot doen mbt vluchten in of naar de VS. We stonden al bij de US Airways bagage service, en die mevrouw, die overigens wel aardig was, begon al te praten over het openbreken van mijn gloednieuwe koffer :( Ze was met allemaal mensen aan het bellen, terwijl ik ondertussen maar begon te raden wat de code was, ik had immers maar 999 mogelijkheden. Iemand had mijn code van 000 naar een andere code verandert. Na ongeveer 5 minuten had ik de code per ongeluk geraden! Ik was zó blij, je wilt niet weten.

Rond een uur of 5 waren we in het hostel, vlakbij het enorme NBC (nationale tv zender) gebouw, misschien mag ik wel een rondleiding haha;). We zitten in downtown, en hebben al een beetje rondgelopen. Het is hier leuk maar het is nog moeilijk om te genieten. Er zitten hier veel jongeren uit verschillende landen, soort van Gabaldon. Ik ben blij dat Rob hier is, maar ik mis mijn vrienden. Ik hoop dat ik morgen allemaal leuke dingen ga doen om zo toch te genieten van mijn rondreis!!!

Liefs Ingrid

Reacties

Reacties

Heit

Hoi Ingrid en Rob, ja afscheid nemen doet altijd pijn, maar je hebt in ieder geval leuke vrienden mogen ontmoeten en aan over gehouden in de tijd dat jullie in Amerika waren.
En wat een geluk dat je de code van je koffer kon raden zeg, was wel flink balen.
Fijne tijd nog op jullie roadtrip en wees voorzichtig!
Tot gauw en dikke tut fan heit.

jolanda

Het wordt vast heeeeeel erg leuk! Geniet ervan en gelukkig is er internet, zodat je toch contact kunt houden met je nieuwe vrienden!! En ik weet zeker dat al je oude vroenjes en vriendinnetjes met smart weer op je zitten te wachten!!

veel plezier nog!!

liefs jo

jeanet

omg wat een hel die koffer jij weer :( maar niet leuk om afscheid te nemen van iedereen :(
heel veel plezier nog samen

dikke tut en liefs

Hannah

Jaa zeker stom om iedereen achter te moeten laten.. Maar wie wil er nou niet een keertje naar Nederland komen? Veel kunnen je vast wel een keer opzoeken :D En ik vind het anders hartstikke leuk dat je weer terug komt! Maar heel veel plezier nog je laatste dagen daar, geniet er nog zoveel mogelijk van he!
En dan zie ik je hopelijk snel xx

Mem

Je hebt wat met op reis gaan met het vliegtuig. Eerst thuis met je vliegticket en nu het slot. Maar wat heb je weer een geluk dat je het voor elkaar hebt gekregen. Het is inderdaad erg om afscheid te nemen. In ieder geval hebben jullie een mooie tijd gehad en veel ervaring opgedaan. Vrienden gemaakt en een bijzondere mooie omgeving gezien. En dat naast een studie. Veel plezier samen nog de komende dagen! Liefs mem xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!