Ingrid in Flagstaff!

Paint the Silence

Ik moet zeggen dat mijn vorige verhaal nogal impulsief was geschreven. Ik vond het afscheid erg lastig. Nu ben ik alweer drie dagen in San Diego en heb geprobeerd om de knop om te zetten. Ik ben echt een sentimentele trut wat betreft afscheid nemen, maar daar doe je weinig aan.

California is de staat waar ik altijd heen wilde. Een aantal jaren geleden was ik helemaal verslaafd aan Laguna Beach (en nu kijk ik stiekem ook wel eens the Hills, schaam schaam), en the OC was mijn favoriete serie. Ik kon nooit zo goed kiezen waar ik liever heen zou willen: het 'oude' oosten of het 'nieuwe' westen.. Eerlijk gezegd dacht ik voordat ik met mijn studie AS begon nooit echt na over de rest van de VS. Door mijn uitwisseling hier is dat wel verandert. Dit land is zó immens groot. Arizona heeft mij verrast, in alle opzichten. Ik heb de tijd van mijn leven daar gehad, alhoewel ik ook hoop dat er nog vele mooie momenten gaan komen hier in de VS.

'Paint the Silence' staat op de soundtrack van the OC, die serie die ik dus altijd keek. Het weergeeft het gevoel wat is onstaan nadat ik afscheid moest namen van mijn nieuwe vrienden. Gelukkig bestaat er zoiets als facebook. Rob en ik zijn van plan om nog vaak naar de VS te gaan, dus die mensen zullen we vast wel weer ontmoeten. Als alles gaat zoals ik wil, dan hoop ik dat ik in de herfst van 2011 mijn stage in de VS mag doen.

Maar ditzelfde nummer doet me ook aan California denken, door die serie dus. En dat is waar ik nu ben. Het wordt tijd dat ik hier ga genieten want ik zit verdorie over 2,5 week alweer in het gure Nederland! Morgen gaan Rob en ik naar Seaworld (dolfinarium keer 100). Dinsdag huren we de auto en vertrekken we richting Los Angeles. San Diego ligt echt op een schijtafstand van Los Angeles (voor Amerikanen dan). Ik denk dat de reis zo'n twee uurtjes duurt.

Trouwens, Rob en ik hadden het er gister over dat nos.nl berichtgaf over de verkorte reistijd van Amsterdam naar Parijs. De reis duurt nu nog 'maar' drie uur! Haha, we zijn al helemaal gewend aan de Amerikaanse reistijden.

Ik zal zo even wat foto's posten van de afgelopen dagen in San Diego!!!

Kus Ingrid

Reacties

Reacties

Rinske

Afscheid nemen is en blijft lastig ja. Maar gelukkig heb je hier je plekje ook weer gevonden :)
Veel plezier nog en dikke tut

Aaldert

De Fransen noemen het afscheid nemen heel treffend: Adieu, c'est un peu mourir.
Aan de andere kant geeft het afscheid nemen altijd weer de mogelijkheid van nieuwe kansen en mogelijkheden.
"Paint the silence and colour the surroundings"
Geniet van de tijd die nog komen gaat. Veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!