Ingrid in Flagstaff!

Sneeuwupdate! Flagstaff verandert in winterwonderland!

Dit weekend kregen we te horen dat het zou gaan sneeuwen in Flagstaff, en niet zo'n beetje ook. Vandaag is deze voorspelling waarheid geworden. Toen ik vanochtend wakker werd lag er al een klein laagje sneeuw. Ik heb Rob om een uur of negen wakker gemaakt en mee naar buiten gesleept! Op dit moment is het kwart over 12 's middags en het sneeuwt nog steeds. De verwachting is dat het tot morgenmiddag een uur of 1 blijft sneeuwen. Er is een alarm voor een blizzard (sneeuwstorm) afgegeven en de universiteit is net dichtgegaan. Dit betekent opzich niet echt veel. De bussen rijden niet meer en voor mensen die finals hebben, want het is tentamenweek, worden alternatieven gezocht. Ik ga zo weer naar buiten het is heerlijk om dit mee te maken!!

Ik zal even wat foto's posten!

Kus Ing

Update: foto's zijn geplaatst, hoor van meerdere mensen als dat hun finals zijn gecancelled, en dat ze het cijfer krijgen voor het vak dat ze tot nu toe al hadden! Ik ga heel hard bidden dat het door gaat sneeuwen en dat de finals van woensdag en donderdag ook worden gecancelled! Want dan heb ik mijn tentamens namelijk! Voor de rest is iedereen in een juich stemming en worden er hier buiten sneeuwpoppen en zelfs iglo's gebouwd! Geweldig toch.

O ja, deze foto wilde ik jullie niet onthouden

Deze foto is uit het raam gemaakt van een Nederlands studiegenootje van mij hier, Eli (ook uit Groningen). Vet toch?

Kuskus

Reacties

Reacties

jolanda

Hey Ing!!

Heel veel plezier deze laatste weken en we willen alle leuke verhalen horen hoor!!!
Tot gauw en de groetjes!!!

x jo

Mem

Zo! Zo meld je dat het 25 graden is en zo zit je in de sneeuw. Nu wij nog even. Leuk om dit mee te maken daar. Liefs mem. Ps. Je staat leuk op de foto.

Berit

Woooow. Zo veel sneeuw!
Ik vond dat het hier behoorlijk koud begon te worden, maar nu ik deze foto's zie zeg ik niks =P
& Nice, die coca cola truck!

Ingrid

Ja gek he.. wie had dit nog gedacht.. en het sneeuwt nog steeds, vanaf vanochtend vroeg al!

Susan

Ik hoop ECHT dat het blijft sneeuwen, zodat alles wordt gecancelled voor ons. :D

Hetty

We zijn dus net op tijd vertrokken bij jullie. Al ziet het er prachtig uit, ik denk dat het onze reisplannen danig in de war geschopt had zo,n pak sneeuw.
Ik duim mee voor jullie dat het nog een tijdje door sneeuwt.

Groetjes, Hetty.

Aaldert

Ik mis de verlichte kerstman achter op de cola auto!!
Maar wat een overgang van weersituatie...Prachtig. Zo zie je maar weer: het weer, en dan met name in de bergen, is zo wispelturig als wat. Leuke sfeerfoto's trouwens

jurjen

awesome! Zorg dat je niet insneeuwt want ik wil je wel weer in Nederland zien! Wat een mazzel!

Mem

En de straat "kerst"verlichting nog...

Ingrid

Ja daar heb ik ook nog niet zo veel van gezien!

Susan

dit.is.een.reactie. hihi :P

Hetty

Heel veel succes zo met je laatste tentamen. Het zal vreemd zijn om morgen afscheid te nemen van alles en iedereen daar maar ga lekker genieten van jullie vakantie samen.

We spreken elkaar vast snel weer.
X Hetty.

Ingrid

Dankje hetty, ja het is zo enorm vreemd maar ik probeer er gewoon niet aan te denken haha! We hebben onze laptops bij ons met het reizen dus we spreken elkaar vast nog wel!
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!